
Servis: 725 587 801
Prodej: 777 665 205
E-mail: info@cyklokyjovsky.cz
Karbonové silniční all-road kolo Ridley Grifn. Grifn je navržen pro jezdce, kteří hledají jedno kolo, které zvládne všechno. Ať už jde o závodní jízdy na hladkém asfaltu, nebo o dojíždění po štěrkových cestách, Grifn je univerzální kolo vhodné na všechny povrchy.
Další informacePři návrhu jsme spojili rychlost silničního kola s pohodlím gravel kola. S maximální průchodností plášťů 38 mm (40 mm s pohonem 1x) získáte trakci na venkovských cestách, zatímco s 32mm plášti můžete směle závodit v pelotonu. Navíc je možné kolo osadit blatníky a dynamem, což vám umožní jezdit i za špatného počasí nebo ve tmě.
Název Grifn odkazuje na mytologickou bytost gryfa, který symbolizuje nadvládu nad nebem i zemí. Stejně tak Grifn kraluje jak asfaltu, tak štěrku. Geometrie kola je přizpůsobena jízdním vlastnostem, které nejlépe vyhovují zamýšlenému použití kola a terénu. Nabízí dostatek pohodlí pro dlouhé vzdálenosti a zároveň je dostatečně agresivní pro závodní Gran Fondos.
Rám: | Grifn, F-Steerer headtube, TA12x142mm, integrated dynamo routing |
---|---|
Vidlice: | 4ZA AllRoad // TA12x100 // Integrated dynamo routing // Fender mounts // Full Carbon |
Řazení a brzdy: | Sram Rival AXS 2x12sp |
Přehazovačka: | Sram Rival eTap AXS // 12s |
Přesmykač: | Sram Rival eTap AXS // 2x12s // Braze-On |
Kliky: | Sram Rival AXS // 12s // 172,5 // 48-35 |
Kazeta: | Sram XG-1250 // 12s // 10-36 |
Řidítka a představec: | Forza Cirrus Pro Integrated Flared // 90mm - 380mm (cc shifters) - 445mm (cc drops) // 16° flared // Drop 120mm // Reach 70mm |
Sedlovka: | Forza Cirrus // Carbon-Alloy // 10mm Offset // 350mm // 27,2mm |
Sedlo: | Selle Italia SLR Boost // Manganese Rails // Black |
Zapletená kola: | 4ZA Skiron CG40 |
Pláště: | Vittoria Corsa N.EXT // 700x32c // Foldable |
Společnost Ridley byla založena v roce 1997. patří mezi nejúspěšnější belgické výrobce kol a od roku 1997 udává směr v silniční, gravelové i cyklokrosové technice. Slogan “We Invent Speed” není klišé – v Ridley skutečně vznikají rámy, které pravidelně vozí medaile z Mistrovství světa a vítězství na legendárních klasikách.
Jejím prvním inovativním vývojem bylo kónické hlavové složení, které bylo představeno v roce 2001 u kola Ridley Damocles.
Tento vývoj se následně stal standardem v cyklistickém průmyslu. Od té doby Ridley nadále technologicky udivuje aerodynamickými silničními a gravel koly.