
Servis: 725 587 801
Prodej: 777 665 205
E-mail: info@cyklokyjovsky.cz
CUBE NUMOVE 240 - NUMOVE je nová řada super lehkých dětských kol CUBE navržená s maximálním důrazem na snadné ovládání, pohodlnou geometrii a především lehkost jízdy díky extra nízké hmotnosti a kvalitním komponentům. Kola NUMOVE dovedou po určitou dobu růst s vaším dítětem díky značnému rozsahu nastavení výšky řidítek a také vzdálenosti nastavitelných brzdových páček. Odlehčený rám ze slitiny Aluminium Lite 6061, prémiové pláště Schwalbe a středy kol NOVATEC s průmyslovými ložisky. Hmotnost 8,2 kg.
Další informaceelikost těla | 118 - 136 cm |
---|---|
Délka rozkroku | 52 - 63 cm |
Rám | Aluminium Lite 6061 |
Velikost | 24" |
Vidlice | Aluminium Lite 6061 |
Brzdy | Alloy V-Brake |
Přehazovačka | Shimano RD-M3020, 8-stupňová |
Řadicí páka | Shimano SL-M315, Rapidfire-Plus |
Středové složení | Thun Shorty-ML Sl, Square, 68mm BB Width |
Kliky | ACID Numove 30T, 130mm, narrow Q-factor |
Kazeta | Sunrace CSM55, 11-34 |
Řetěz | KMC Z8.3 |
Středové složení | CUBE |
Představec | CUBE Numove adjustable |
Řídítka | CUBE KIDS 590mm, Ø 19mm |
Gripy | Natural Fit Kids 19.0 |
Kola | ACID Pro ZX17, 24/24 drátů, QR/QR |
Pláště | Schwalbe Smart Sam Kevlar, 1.85 |
Sedlo | ACID Rookie |
Sedlovka | CUBE Performance Post, 27.2mm |
Pedály | ACID PP Rookie medium |
Barva | topasblue´n´nebula |
Hmotnost | 8,2 kg |
Max. hmotnost systému | 80 kg |
Max. hmotnost jezdce | 65 kg |
Tato značka byla založena v roce 1993 v bavorské části Německa v městečku Waldershof nedaleko českých hranic. Zakladatel značky CUBE Marcus Pürner začal montovat první kola v prostorách o velikosti pouhých 50 m². Díky neutuchající touze nabízet kvalitní kola za dostupné ceny a s důrazem na inovace a moderní technologie, se rychle stala lídrem mezi evropskými značkami. Současná roční produkce dosahuje 1,5 milionu vyrobených kol. Kola jsou dodávána do 60 zemí světa a značka tak zůstává inovativním lídrem, který kombinuje německou preciznost a pokročilé technologie, což jí dává silnou pozici jak na domácím, tak na mezinárodním trhu.