00 Kč
Váš nákupní košík je prázdný.

Jízdní kola od nás vždy plně seřízená

Předprodejnímu servisu věnujeme maximální pozornost. Každé kolo vyžaduje řadu úkonu nezbytných pro bezproblémové užívání a zajištění dlouhé životnosti všech funkčních částí. Všichni solidní prodejci Vám dodají jízdní kolo základně seřízené. Tzn. funkční brzdy a řazení.

My však na kole navíc provádíme řadu úkonů pro nejlepší možnou funkci všech dílů a hlavně pro zajištění maximální životnosti.

správné usazení koncovek řadících bowdenů a předepnutí lanek. Tím předcházíme nejběžnějšímu problému, kdy po ujetí již několika kilometrů dochází k povolení řadícího lanka a s tím spojenému nepřesnému řazení

  • řádné dotažení kazety a brzdových disků
  • seřízení ložisek, či kónusů ve středech kol pro jejich hladký chod a dlouhou životnost
  • seřízení ložisek v hlavovém složení
  • dotažení středové osy a klik na středou osu
  • mazání závitů pedálů
  • centrování kol a napnutí paprsků výpletu na správný tah
  • promazání táhel rychloupínáků, či pevných osek
  • rovnání koncovky rámu (uchycení přehazovačky)
  • promazání sedlové trubky v rámu a sedlové objímky. V případě karbonových rámu speciální vazelínou na kompozit
  • přesné srovnání brzdového disku
  • zafrézování dosedacích ploch pro uchycení brzdového třmene
  • nahuštění vzduchové vidlice dle hmotnosti a přání každého zákazníka

První servis tzv. garanční servis - ZDARMA

Po najetí zhruba 200 km poskytujeme ke každému kolu zdarma první servis, který má opět zásadní vliv na dokonalou funkčnost a životnost celého kola. Jedná se o kontrolu a doseřízení všech částí stejně jako při předprodejním servisu.

Kolo objednané prostřednictvím e-shopu

Je vždy doručené v pevné přepravní krabici, řádně zabalené a zafixované proti poškození.
Pokud si objednáte kolo z e-shopu, vždy Vám přijde precizně seřízené a připravené k jízdě.

Stačí pouze:

  1. upevnit řidítka pomocí čtyř šroubů na představci
  2. nasadit přední kolo do vidlice (rychloupínacím táhlem, nebo pevnou osu)
  3. našroubovat pravý a levý pedál (závity jsou již ošetřeny tukem). Pedály jsou rozlišeny písmeny L-levý pedál, který má levý závit a montuje se na levou kliku R- pravý pedál, má pravý závit a montuje se na pravou kliku
  4. zasunout sedlovku do rámu

Upozornění:
Na každé sedlé trubce je přibližně 12-15 cm od jejího spodního okraje ryska značící minimální hloubku zasunutí do rámu. Při nedodržení této hloubky může dojít k vylomení, nebo ohnutí sedlové trubky a prasknutí rámu.

Správné nastavení výšky sedadla

Posaďte se na kolo a otočte jeden pedál do spodní polohy. Při správné výšce sedla, by nyní měla být noha v koleni mírně pokrčená a svírat úhel přibližně 5 stupňů.

Přílišná výška sedla způsobuje namáhání zádových svalů v bederní oblasti a zbytečné propínání nohy při každém šlápnutí. Rozhodně se nejedné o pohodlné svezení.

Naopak nízko nastavené sedadlo způsobuje nadměrné namáhání stehenních svalů a kolen.

Související produkty